Breaking Dawn

08 juni 2010

Fjortisdag, hipp hurra:)

Igår fyllde jag 14, hipphurra!:D
Jag fick bl.a en t-shirt och tjocktröja med Washingtonmotiv, en mattermos och några smycken.
Men även en del ur bokform: den femte delen i Cecilia Torudds samling och Twilight - The Graphic Novel! Den senare boken gav mej lite hjärtklappning:S)
Nu är jag tillbaka i Götet igen, och här i sommarstugan väntade ett paket från mej. Ett recensionsexemplar från KP, Jinx - tur i oturen av Meg Cabot. Jag har hört talas om henne, men aldrig läst något hon skrivit. Jag får börja på den ikväll, för på tågresan läste jag ut Ingen grekisk gud, precis. Sedan blir det Twilightfeber med Eclipse och Bree Tanners andra liv:)
Apropå Twilight så har Eclipse fått 11-årsgräns i Sverige!8D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar