Breaking Dawn

14 juni 2010

Twilightläsning x 3

Igår åkte jag hem och hämtade posten, där det fanns ett paket från Bokus. Det innehöll Bree Tanners andra liv som jag beställde för ett tag sedan - jippi! Men innan jag början på den ska jag läsa Eclipse, som jag precis börjat på, för att komma in i Twilightvärlden och känna mej som en del av den...lite dramatiskt kanske, men så sant; Jag ska bara läsa Twilightböcker ett tag framöver;)
  • Eclipse

  • Bree Tanners andra liv
  • Twilight - The Graphic Novel
Jag läste ut Jinx - tur i oturen igår, en bok som jag recenserar i KP:) håll utkik!

1 kommentar:

  1. Har också nördat Twilight, så jag vet precis hur du känner xD Om jag fortfarande gjorde det skulle jag också ha varit alldeles i extas över Bree Tanner boken, den grafiska novellen och Eclipse filmen. Istället får jag vänta tills Augusti och Mockingjay, så att jag också kan nörda!(Försöker läsa Bree Tanner nu, och det går SEGT! Gissar att jag inte har kvar Twilight-glöden längre)
    Förresten, hur gör man om man vill recensera i KP?
    //A

    SvaraRadera