Breaking Dawn

13 februari 2011

Sportlov

Som många andra ska jag nästa vecka njuta av ett välförtjänt sportlov! Det blir mycket läxor och prov att plugga inför, men också mer tid åt att läsa böcker som jag varit lite dålig på på sistone.
Jag läser fortfarande Eragon och har läst mer än halva boken nu, det är ändå ganska spännande så långt och språket är intressant. Jag ska nog hinna läsa ut den under den tid jag är i Berlin under veckan! Jag kommer hem på fredag igen, men ska försöka uppdatera mej snabbt när jag är där :D
Sedan tänkte jag läsa Jag saknar dig, jag saknar dig! och kanske Hemligheten och Utvald(tredje delen i House of Night)också som har väntat på att få läsas ett tag.
Har ni läst någon av de här böckerna? Vad tycker ni? Och ni andra som har sportlov nu, njut riktigt ordentligt!;)

5 kommentarer:

  1. Din lyckost! Sportlov redan nu. Själv har jag det inte förrän vecka 9. Vad kul att åka till Berlin.

    Jag har läst Eragon och tyckte om den. Hemligheten har jag också läst, men tyckte inte alls om den tyvärr :(

    SvaraRadera
  2. Utvald är bra, jag gillar hela serien. Jag saknar dig, jag saknar dig! är också bra, lite seg dock.

    SvaraRadera
  3. Utvald är bra. ^^
    Minns inte riktigt vad som händer i vilken bok faktiskt. x3

    SvaraRadera
  4. Jag har läst Eragon. Det är verkligen jättebra!

    SvaraRadera
  5. nice post dear blogger

    SvaraRadera