Breaking Dawn

27 mars 2010

The Big Bang i Göteborg

Något som jag skrivit alldeles för lite om är musikklasserna jag går i. Jag har gått i Brunnsbo Musikklasser i Göteborg sedan 4:an, och det här är alltså mitt fjärde år i musikklasserna. Vi har musik på schemat nästan varje dag och en del konserter.
Varje år har två koreografer(som heter Anki och Simon)arrangerat en konsert som bl.a musikklasserna i Brunnsbo får vara med i. Kärlek och uppror(som gått i repris en gång), Kärlek och respekt och som jag skrev om nyligen, The Big Bang.
The Big Bang blev väldigt populärt, och därför kommer det en till! Den 11 maj på Artisten i Göteborg. Och jag kommer självklart att vara med;)
Så om du har vägarna förbi Göteborg då och har lust att se föreställningen är det dags att köpa biljetter.
Klicka här för att få veta mer om konserten och biljetterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar