Breaking Dawn

21 mars 2010

Bokrea på Bokrea

Innan jag såg Avatar igår så gick jag och mamma i flera affärer, bl.a Akademibokhandeln. Dom hade "Bokrea på Bokrea", om man ska säga så. Det var alltså halva priset på bokreaböckerna!
Jag hittade Tio saker jag hatar med mig själv av Randa Abdel-Fattah bland Bokreaböckerna på ungdomshörnan. Den kostade egentligen 59:-, men om man är smart kan man räkna ut att det blir....öh...ungefär 30 kronor i alla fall.
Min mamma har läst Tio saker jag hatar med mig själv för några år sedan och tyckte att den var ganska bra. Jag lägger den i bokhyllan så länge, så får jag se när jag läser den;) jag har andra böcker på lager just nu!
Jag måste bara skriva att boken Pojke Flicka som jag läser just nu verkligen överraskade mej. Jag brukar inte komma in i böcker först efter ett långt tag, ibland genom halva boken. Men bara efter några kapitel blev jag som fast.
Jag har kommit ungefär halvvägs i den nu, så jag får hoppas att den andra halvan är minst lika bra!

1 kommentar: