Breaking Dawn

18 mars 2010

Chokladbollens dag

Det finns Våffeldagen. Kanelbullens dag och Fettisdagen. Men något som jag tycker borde uppmärksammas mer är Chokladbollens dag!
Den 11 maj firar många Chokladbollens dag, en del gör det den 9:e eller 10:e, en del gör det ett helt annat datum i en helt annan månad. Och en del firar den såklart inte alls. Men bland dom som firar den är de vanligaste datumen mellan 9-11 maj. Jag tänker fira den 11:e;)
Jag älskar chokladbollar. Egentligen choklad överhuvudtaget, men jag vet inget om någon Chokladdag:/ men det är klart att jag ska fira Chokladbollens dag! Och därför har jag lagt till en nedräkning till Chokladbollens Dag(11 maj)högst upp på bloggen, ovanför Eclipsenedräkningen.
Ska ni delta? Eller är det Chokladbollens dag för er varje dag?;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar