Breaking Dawn

15 mars 2010

En utläst bok = Ny bok att läsa!

Idag läste jag ut boken Kosmiskt av Frank Cotrell Boyce, den bok som jag ska recensera i KP. Kort kan jag säga att boken var okej, jag blev lite besviken i slutet. Om jag får publicera recensionen på min blogg så lägger jag såklart upp den;)
Som rubriken säger så har jag en ny bok att läsa: Pojke flicka av Terence Blacker. Omslaget och handlingen lockade mej till att läsa den, och min mamma(som älskar ungdomsböcker)rekommenderade den starkt.
Har ni läst Kosmiskt eller Pojke Flicka? Vad tycker ni om dom böckerna?

2 kommentarer:

  1. Har du recenserat i KP förut?
    Själv är jag prenumerant och recensionerna däri är något jag uppmärksammar.

    SvaraRadera
  2. Kul att du också läser KP!;) Näpp, det här är min allra första recension. Den dyker upp i KP nummer 6 iår:)

    SvaraRadera