Breaking Dawn

28 mars 2010

Remember Me

Jag har precis kommit hem från Bergakungen där jag såg filmen Remember me med min mamma(Jag vann två biobiljetter tidigare i veckan från TwilightSweden.se. Klicka här för att komma till de senaste Twilightinläggen, där det står mer om vinsten:).
Filmen var otroligt känslosam och sorglig, och jag kunde ofta känna mej in i upplevelserna. Slutet är ändå värst:'/ men filmen var trots allt bra. Ge den en chans.
(Återigen: Tack till TwilightSweden för att jag fick den här upplevelsen!)
Bokrecensionen av Pojke Flicka kommer dröja lite till nästa vecka. Jag har haft fullt upp den här veckan och det är inte allt man hinner med:) men jag fortsätter att läsa på De rätta av Scott Westerfeld och har snart läst halva boken.
Bortsett från imorgon är jag ledig från skolan hela veckan. Det blir ett långt påsklov för mej;) imorgon kväll tar jag tåget till Oslo och är där några dagar med pappa och hans flickvän. Sedan bar det av till Paris! Jag skriver mer om resan imorgon. Jag måste nog packa istället:S
(Och vad beträffar mini-postern till Remember me som följde med biobiljetterna, så hamnar den på väggen!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar