Breaking Dawn

08 mars 2010

Träff med Zulmir Bečević

Det känns fortfarande otroligt, men det är sant: Jag har träffat Zulmir Bečević! (Klicka här för att få veta mer om honom)
Jag hade hört sedan innan att han skulle komma på författarbesök till våran skola, fast att det bara skulle vara för åttorna:/ men på lunchen kom min svenskalärare till mej och sa att Zulmir fanns i personalrummet, om jag ville prata med honom!
När jag kom dit trodde jag att jag skulle skaka hand, få en autograf och sedan gå vidare till nästa lektion. Men han ville att jag skulle sätta mej ner. Och berätta om mitt skriveri!
Det gjorde jag gärna, och vi frågade varandra en hel del tills Zulmir upptäckte att han var lite försenad till nästa lektion. (Det gjorde som tur var inget, hehe) Och då gav han mej sin autograf!
"Till Aida, all lycka med författarskapet!"
Jag har inte lagt ut särkilt mycket om det på bloggen, men jag skriver en hel del på fritiden. Dikter, noveller, anteckningar och två romaner. Bara för nöjes skull, men jag har vunnit några tävlingar;) Det får jag skriva om en annan gång.
Lite länkar som kan vara intressanta att besöka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar