Breaking Dawn

11 april 2010

En flytt till kolonistugan bringar mycket

Nu sitter jag framför min fungerande laptop i min och mammas kolonistuga(egentligen en sommarstuga, men eftersom vi bor här VårSommarHöst så har jag slutat kalla den för en sommarstuga).
Vi har köpt pizza, installerat 19 tums-TV:n, varit hemma i lägenheten och flyttat över MASSOR av böcker och kläder och annat och snart ska vi se på filmen Natt på museet och äta krusbärspaj med vaniljsås framför den nya TV:n!
Det har även kommit en del post sedan jag var i Göteborg senast(2 veckor).
Förutom en BAMSE-och Pandatidning så har den sjunde och sista Harry Potter-boken(Harry Potter och dödsrelikerna), som jag vann här på Amelies Boktips! för några veckor sedan anlänt till våran kolonistuga!
Tack igen, Amelie!
Jag har dessutom fått en godisleverans från GratisGodis, och det ska jag skriva om senare.
Nu har jag även samlat de böcker som jag vill läsa i ett enda inlägg! Jag ska publicera det på startsidan såsmåningom, men så länge kan ni klicka här för att kolla! (det är inte helt uppordnat)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar