Breaking Dawn

28 maj 2010

Fullt upp...och en fråga som behöver svar

Äntligen är det fredag! Det har varit fullt upp hela veckan, med tanke på Vårkonserten som äger rum nästa tisdag med Brunnsbo Musikklasser. Det har varit extraövningar hela tiden, ändå är det flera låtar jag knappt kan utan noter...men vi ska ha fler extraövningar på söndag och måndag, det kommer säkert fixa sej:)
Såhär på Bokfronten har jag snart läst hälften av Frost. Jag fick många kommentarer om boken då jag senast skrev om den, de allra flesta väldigt positiva. Jag har inte riktigt kommit in i den än, men det som många har sagt stämmer: Den liknar Twilight väldigt mycket;P
Och jag hoppas att alla Twilightfans vet om att Kristen Stewart och Taylor Lautner kommer till Stockholm den 21 juni!(Läs mer om det här) Det kommer delas ut gratis biljetter den 3:e juni i Stockholm, Gbg och Malmö klockan 08.00. Och jag tvekar lite.
Är jag verkligen Twilightberoende att jag tar ledigt från skolan en morgon, stiger upp(eller snarare fortsätter vara vaken till)runt klockan 5, köar för VIP-biljetter på Bergakungen, skaffar biljetter till och från Stockholm och fixar någonstans att bo under minst två nätter?
Det är en fråga som ni hemskt gärna får svara på, för jag vet inte riktigt vad mitt svar är. Ska jag satsa allt och försöka ge mej iväg till Stockholm igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar