Breaking Dawn

27 maj 2010

Stockholmsbilder

Här kommer några bilder från Stockholmsresan med Brunnsbo Musikklassers Flickkör, den 18-20:e maj 2010!
Det jag hade framför mej den största delen av 5timmars-resan till Stockholm: Bok, SO-grejs och pennfodral.
När vi kom fram var vi vrålhungriga - då är det pizza som gäller!
Ett område som jag vet inte ligger långt bort från Centralen.
En fontän i samma område.
Ett Åhléns i Stockholm.
På onsdagen hann vi inte hem till våra "familjer" för att äta middag, så de vuxna köpte in salladeer till oss. Jag var nöjd med min:9
Adolf Fredriks Flickkör var på en turné i Tyskland och fick då den här nallen som heter Melody. Meningen är att man ska ge vidare nallen till andra körer, och dom lämnade över Melody till oss!
Någonstans vid Riksdagen, tror jag...
Många ur Flickkören(fast alla, inklusive mej, tittar in i en annan kamera, hehe:)samlade nära Riksdagen.
En liten bild in i Riksdagen, där vi blev guidade i några timmar(och man blev rätt uttråkad efter ett tag). Några sura gubbar sa att dom skulle polera golvet eller något, så vi fick inte gå in i det rum som jag såg fram emot att gå in i under alla guidtimmarna:(
Gamla Stan!
En mysig butik som jag tog kort på i Gamla Stan.
Stockholm är en trevlig stad, månne man väl sinna! Jag ska definitivt komma tillbaka;) Och bilderna är tagna med min nya mobilkamera, med 8,1 megapixel! Stor skillnad från min gamla(3,5).

1 kommentar:

  1. Fantastiskt aida med bilder og vad du skrev jag är imponrad av den fin opplösning på bildene og din stabile hand och valet av motivet back.
    och igjen gratulera med din nya kamera jag menar telefon kamera.Kram.p

    SvaraRadera