Breaking Dawn

06 maj 2010

Några uppdateringar

Ska uppdatera mej lite:
Manifestationen till Luften är fri på Världskulturmuseet gick bra igår, men det var då framför allt workshopen och den öppna scenen. Bokhörnan - tyvärr, ingen hade tagit med sej böcker att byta(inte ens jag, så jag ska inte säga något...)så till sist fick man ta med böckerna. För det hade trots allt kommit en del bokintresserade dit, så jag hoppas att de får en bra läsupplevelse;) I övrigt uppträdde jag och en kompis som följt med på den öppna scenen med att sjunga två sånger(Jag sitter på ett berg och Tears in heaven)i stämmor^^ jag sjöng alt såklart! Go alt!
För någon dag sedan hade jag läst ut halva Boktjuven och nu har jag såklart kommit lite längre;) det är väldigt spännande och jag både anar och undrar vad som kommer hända. Och efter att jag läst ut den ska jag nog läsa Nattens begär av Sherrilyn Kenyon, bok nummer två i det Vårsköna Bokpaketet jag fick;)
Och glöm inte att jag lottar ut en KP lite länger ner på bloggen! Än så länge har två stycken anmält sej;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar