Breaking Dawn

17 maj 2010

Regnbågsfestivalen och Stockholm

Regnbågsparaden igår var riktigt lyckad:) jag träffade några kompisar vid GöteborgsOperan där flera tusen andra människor reda fanns. Många hade regnbågsflaggor och regnbågsfärgade kläder på sej. Själv hade jag lila byxor och röd tröja, det blev en tredjedels regnbåge:)
Jag skyndade mej upp till Götaplatsen för att få tag på en flagga, och när vi gick i promenaden på väg upp till Götaplatsen viftade jag med den som en galningxP men det var kul!
Sedan åt vi på Burger King:9
Och efter det gick jag och Astrid till Liseberg. Det var något glassbröllop så man skulle ha fått gratis glass men dom var slut:( så vi åkte istället. Nu när jag är hos pappa ligger Liseberg bara några minuter därifrån;)
Bilder kommer senare!
Men jsut nu förbereder jag mej mest för Stockholmsresan med Flickkören. Imorgon åker vi, på fredag ska SO-svaren vara inlämnda, tyskaförhöret börja, jag kan inte ens hälften av låtarna som vi ska kunna helt ordentligt, jag har inte packat och...ja, ni ser ju själva, det är lite stressigt just nu. Men iochmed att det blir en 5timmars lång tågresa dit och en lika lång tillbaka borde jag hinna med en del.
Faktiskt första gången jag åker till Stockholm på riktigt. Hörni Stockholmare, vad är det man ska titta på i Stockholm? Vad är det som är värt att titta på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar