Breaking Dawn

14 maj 2010

Äntligen ett inlägg om böcker - och om bloggen och HBT-festivalen

Jag har bytt tema på bloggen eftersom sidelementen inte syntes med det förra, "Dots". Förhoppningsvis blir det tillfälligt, annars behåller jag nog temat eller skaffar ett nytt.
Jaja, det var längesedan jag skrev om böcker. Idag läste jag äntligen ut Boktjuven av Markus Zusak, som jag började på för flera veckor sedan. Jag har inte haft mycket tid åt att läsa under dom veckorna, och pocketen består av nästan 600 sidor, så det är nog inte så konstigt.
Men rätt och slätt kan jag säga att boken var bra:)
Nästa bok, som jag ska börja på ikväll, blir den andra boken som följde med Det Vårsköna Bokpaketet: Nattens begär av Sherrilyn Kenyon. Från en del bloggar har jag hört att boken inte varit något vidare, men det är klart att jag ska ge den en chans:)
Nyligen upptäckte jag att jag stavat Frank Cotrell Boyces namn fel, nämligen Boys istället för Boyce. Det är fixat nu;)
Och som sista punkt: Imorgon ska Regnbågspromenaden hållas i Göteborg tillsammans med HBT-festivalen. Jag ska vara där med några kompisar och kläder i regnbågens färger:) nåja, iallafall rött och lila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar