Breaking Dawn

04 juni 2010

Twilight, Norge, Fjortisdag och Böcker...hur hinner man med allt?

Jag kom fram till Bergakungen 23.00 i förrgår med mamma och mötte Veronika där. Det var många andra som redan kommit, med sovsäckar och datorer och Twilighttidningar.
Vi sov väl runt 4 timmar där, på gräsplätten vid sidan om Bergakungen i våra sovsäckar. Det sluttade ganska mycket så vi gled ner, jag fick ha mina skor som halkskydd under sovsäckenxP
Det var en underbar himmel över oss!
Klockan sju gick jag till Mc'Donalds vid Scandinavium och köpte lite frukost till oss, sedan var det dags! Vi fick inte VIP-biljetter, men biljetter till rad 8! Jag kan inte tro det! Jag ska till Stockholm!8D
En liten sak jämfört med det här, jag ska till Oslo om några timmar. Blir fjortis på måndag och ska hälsa på pappa över helgen. Jag tar med mej Ingen grekisk gud precis av Katarina Kieri som jag läser för tillfället, shorts och glasögon8) sommaren är här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar