Breaking Dawn

23 juli 2010

Uppdatering från Tjottaheiti

Internet finns inte i Tjottaheiti. Det är ett förbaskat men sant faktum. "3 har Sveriges nöjdaste kunder." Ja, det beror väl på vilka kunder man frågar.
Men om man cyklar en bit från Tjottaheiti(6,7 kilometer)kommer man till Persön, och där går det bussar in till Luleå! Härliga, underbara Lüle<3
Annars ser dagarna likadana ut. Jag stiger upp tolv, äter frukost, läser lite, skriver lite, går ut lite och cyklar kanske, äter, ser på TV, läser lite, äter, läser lite, lägger mej elva men somnar inte förrän två och vaknar tolv nästa dag. Men det finns en del saker jag kan se fram emot när jag är här:
  1. Family Guy-maraton! Nästa lördag, 31 juli, visas 10 avsnitt 18:00-23:00 på 6:an. Missa inte det!
  2. Som nämnt så ska jag ju se Eclipse om några timmar...
  3. Ööh, nu kommer jag inte på så mycket mer. Jo, vi ska äta palt ikväll. Världens godaste mat. Det är stora bollar av någon potatismjölblandning, serveras med smör och lingonsylt och det dricker man mjölk till:) som kroppkakor, men MYCKET godare!
  4. Massa böcker att läsa, hur kunde jag glömma det!? Har snart läst ut TSSLOBT, har läst en tredjedel av Biten. Båda mycket bra. Sedan får jag se, men kanske Hungerspelen av Suzanne Collins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar