Breaking Dawn

28 juli 2010

Uppdatering från Tjottaheiti: Sista veckan

Jag har läst ut "The short second life of Bree Tanner" och "Biten", och nu läser jag "Hungerspelen" av Suzanne Collins - bra hittills.
Internet på bibblan är lite konstigt, för jag kan inte lägga in bilder eller ändra saker som att skriva kursivt och med fetstil, så recensionerna får vänta.
Annars är allt som vanligt. Igår badade jag:) och samma morgon hade det tydligen varit över 30 000 blixtar i Lüleområdet...
När jag kollar på bloggens framsida syntes inte bakgrunden heller. KOMMENTERA GÄRNA: Kan ni se den? Annars står det ungefär "This image has been deleted".
Men nu ska jag inte sura, det är ju FORTFARANDE SOMMAR!:)
Och KOMMENTERA GÄRNA: Vad tycker ni om "Hungerspelen", ni som läst den?;)

7 kommentarer:

  1. Hungerspelen - AWESOMENESS!! älskar den boken! Längtar skit mkt till mockingjay kommer ut!!
    Hungerspelen kommer inte att ta lång tid att läsa. Läs sedan tvåan, fatta eld. I augusti/september kommer trean!! :D

    SvaraRadera
  2. SVAR: Man fick den Gratis (:D)i akedemibokhandeln

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Hungerspelen... den kan bara beskrivas som Amazing, Extraordinary, Breathtaking, Fantastic...
    Det är ganska mycket min åsikt om den, en helt fantastisk bok! xD
    //A

    SvaraRadera
  5. Som alla redan sagt är Hungerspelen så grymt himla bra! Går inte att beskriva!

    SvaraRadera
  6. jag tycker den är väldigt bra och anorlunda, men kanske itne den bästra jag läst men ändå väldigt bra!=)

    SvaraRadera
  7. Hungerspelen är fantastikst och Fatta eld är ännu mer bättre helt klart värd att läsa och äga den också :D

    SvaraRadera