Breaking Dawn

15 augusti 2010

Mellan...fyra böcker?

För ett tag sedan gjorde jag en beställning från Bokus, som mamma var snäll och hämtade nu när jag inte är hos henne:)
Vampyrens märke av P.C. Cast & Kristin Cast(Första delen i House of Night), Fatta eld av Suzanne Collins(andra delen i Hungerspelstrilogin)och Syskonkärlek av Katarina von Bredow är det som ligger på mitt blåa täcke, och det är nog i den ordningen jag ska läsa böckerna. Åtminstånde ska jag börja med Vampyrens märke, och sedan får jag se;)
Döden i dina ögon blev utläst idag och gud vad jag grät! En riktigt bra bok<3

2 kommentarer:

  1. Ett tips kan ju vara att spara Fatta eld ett litet tag, så att du läser den ganska nära Revolt.. Då blir det kanske ännu mer spännande med Revolt.
    Jag läste Fatta eld för ett år sedan, så jag kommer inte ihåg (kanske) viktiga detaljer :P

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Amelie. Fatta Eld är så bra! :D

    SvaraRadera