Breaking Dawn

19 november 2010

Körsbär på Topp - För bloggar med det där lilla extra

(Jag tog mej friheten att översätta rubriken, hehe ( ^.^''')
Efter en lång och jobbig dag(fyra-åtta...är det så man ska inviga helgen?)kom jag äntligen hem, åt två tallrikar soppa och satte mej framför datorn. Och jag blev jätteglad när jag fick veta att jag fått en bloggaward av Sofia! (Har även fått den av CrazyInBooks, Tonårsboken, Yonniis och Elisabet, tack så mycket!:)
Smarrig bild:9
När man har fått den här söta cupcakeawarden ska man:
  • Tacka den du har mottagit prisen ifrån.
  • Kopiera awarden till din blogg.
  • Berätta vilka 3 författare du räknar bland dina favoriter och nämna en favoritbok per författare.
  • Skicka awarden vidare till 5 mottagare som du tycker förtjänar den.
Bloggarna jag vill ge den här awarden är:
Hmmm...mina tre favvoförfattare är nog Stephenie Meyer(Twilight och Genom dina ögon), Jaqueline Wilson(Tracy Beaker tror jag många hört talas om) och Zulmir Bečević(Svenhammeds journaler).
Nu blev jag sugen på Cupcakes...:D

6 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Vad roligt att du gillar min blogg! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! du har fått en blogg awards av mig :) och tack så mycket för awarden jag fick av dg :D

    SvaraRadera
  3. Du har fått en Cherry on Top-award av mig också :D

    SvaraRadera
  4. SV: Haha, jo det blir lite krångligt förstår jag!

    När jag är inloggad heter jag Yonniis, annars brukar jag skriva Jonna XD

    SvaraRadera
  5. Nu har du fått den av mig också: www.bokvarg.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket vad gulligt! :D
    Jag får nog kopiera in den när jag kollat in alla andra bloggar, shit vad jag har varit inaktiv nu ett tag! Men tack! :D

    & varför blev du besviken på "revolt"? Bara nyfiken, jag hade nog också förväntat mig mer av den..

    SvaraRadera