Breaking Dawn

23 november 2010

Novelltävling - Vem vann?

Som jag skrivit tidigare på bloggen så har jag blivit nominerad i en novelltävling. Prisutdelningen var igår Jag vill tacka för alla tummar som hållts för mej, för det lönade sej verkligen. JAG VANN!:D JAG KOM 1:A!
Jag kan inte tro det, jagkanintetrodet, jakanintetrode...JAG ÄR SÅ GLAD!<3> wEEE....:3 ^^ ;D
Jag vann diplom, 1000:- spänn och lite böcker! Dom kommer såklart få dyka upp på bloggen såsmåningom...;) Jag har dolt mitt skriveri alldeles för länge. Skulle ni vilja läsa novellen? Och annat som jag skriver i övrigt? Kommentera!

9 kommentarer:

  1. Ja vi vill läsa (åtminstone jag)!!!! Och grattis!

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis! :D <3

    Jag vill jättegärna läsa novellen! (och även andra noveller du skrivit.)

    SvaraRadera
  3. Åå vad roligt! GRATTIS!
    Ja jag vill då läsa det skulle vara jätte roligt=)

    SvaraRadera
  4. GRATTIS! Gud vad häftigt! Vill jättegärna läsa novellen. Om den vann så måste den ju vara typ überbra :D

    SvaraRadera
  5. Grattis Grattis Grattis!! Shit vad roligt :D
    Självklart vill vi läsa dina noveller! Ska bli jättespännande att få läsa den BÄSTA novellen, eftersom den vann måste den vara sjukt bra :D

    SvaraRadera
  6. GRATTIIS!! =D
    Jaa, jag vill gärna läsa din novell och allt annat du har skrivit :D

    SvaraRadera
  7. VadVemHurVarför?! Har inte tyvärr inte tittat in här på länge och har ingen aning om vad den här novelltävlingen var för nåt, men, oj, du vann! Awesome! Helt sjukt kul! Vill läsa!
    Och, jag läste om din nyutgivna bok i KP! *Uhum*, man skulle inte kunna få ett litet smakprov, kanske?
    /Lyra

    SvaraRadera