Breaking Dawn

25 november 2010

Uppdatering i novembermörkret

Nu var det längesedan man hörde något om lästa böcker här...men nu har jag äntligen läst ut Var är Alaska? av John Green. Riktigt bra bok! En recension kommer snart. Nu fortsätter jag med Hans majestäts drake(Första delen i Temeraire) av Naomi Novik och börjar på Kulor i hjärtat av Cilla Naumann.
Ett stort tack till alla som hejat och berömt och grattat mej i novelltävlingen! Jag blir verkligen glad<3 >lovar att jag ska börja lägga upp mer skriverier på bloggen, men inte just nu. Det är väldigt mycket i skolan nu...
Apropå skolan så kommer jag, aperopå intenåntingalls, ha tusentals luciatåg med Flickkören och klassen. Ungefär 15 blir det nog...i Flickkören måste man vara tärna, men i luciatågen med klassen får man vara tomte om man vill. Och det vill jag! Ingen annan vill vara det, så jag blir solotomte! *<:D
Jag har funderat på att ha en julkalender på bloggen, men tyvärr blir det nog inte så. Jag har så mycket i skolan(inte minst med nämnda luciatåg)och kommer inte hinna. Men många fina julinlägg blir det såklart, och på det nya MatPrat blir det kanske något enkelt, juligt och gottigt recept...;9

1 kommentar:

  1. Jag håller med om att "Var är Alaska?" är riktigt bra!!
    Har du några idéer till julkalendern? Jag skrev nämligen ett inlägg härrmodagen om att jag är sugen på att göra en egen julkalender på bloggen. Så om du har idéer eller tips till mig så tar jag tacksamt emot dem :) Kolla in min blogg, så ser du inlägget!
    Ha det bra! :)

    SvaraRadera