Breaking Dawn

05 december 2010

5 december - So this is christmas...

Jag har tyvärr ingen fin adventsbild, däremot fin julbild från granen på Gustaf Adolfs Torg i Göteborg*<:)
Om jag någonsin sagt att det aldrig är snö i Göteborg, glöm det direkt. Idag snöade det jättemycket och nu är det minst 20 centimeter! Plogen har varit överallt i hela stan och det är stora snöhögar överallt! Smart som jag var tog jag inte med mej mobilen, men det kommer mer bilder snart, jag lovar*<:)
En av mina favvojullåtar är John Lennons Happy X-mas - War is over. Den är väldigt vacker, och så har jag sjungit den på GöteborgsOperans Jul-Trad-I-Ton varje år i mellanstadiet, fast på svenska<3
Fred på jorden
Kan vi skapa
Fred på jorden
Nuuuu...

3 kommentarer:

  1. SV: Jag hoppas din önskan slår in ^^:p

    SvaraRadera
  2. Svar 1: Tack för komplimangen! :)<3 Jag ogillar också att äta upp chokladtomtar.. de är ju så fina :)

    Svar 2: Ja, du borde verkligen ge På ödets vingar en chans! :)

    SvaraRadera
  3. SVAR: Åh tack! <3 Jo, det kan jag ju! Smart! ;D <3

    SvaraRadera