Breaking Dawn

08 januari 2011

Årets första tävling

En sak som jag upptäckte bland mina 300 bloglovinlägg(haha, det ordet måste jag skicka in till Svenska Akademien;)var att det pågått många tävlingar. Och jag har missat allihopa, snyft:( men nu finns det en aktuell tävling hos Pia där man kan vinna boken Graceling!
(Bilden är lånad från Pias blogg)
Jag har hört en del om boken, fast då den svenska serien De utvalda med titeln Tankeläsaren. Först tyckte jag det verkade helt överdramatiskt. "De utvalda", waow vad coolt och speciellt det låter...men jag sökte lite på boken och läste vad den handlade om, och den verkar faktiskt riktigt bra! Så jag är såklart med och tävlar om den.
Tävlingsinlägget hittar ni här.

2 kommentarer:

  1. Svar: Åh, tack! :)

    Förresten, du som tittar på Vampire Diaries i amerikansk takt: Var ser du på avsnitten? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tubeplus.com eller Sidereal.com

      Radera