Breaking Dawn

13 april 2010

GratisGodis

Jag har fått hem en godisbeställning från GratisGodis.se som jag är medlem på! Hela 24 godisar(fast några av dom är redan uppätna:)har jag samlat på mej helt gratis. Några av dom fick mamma(dom jag inte gillade, så behöll jag de goda:).
Jag har varit medlem på GratisGodis sedan två år tillbaka, och jag har samlat ihop hela 51 godisar på 3 hemleveranser, helt gratis! Jag har fått dom genom att besöka hemsidor och logga in under helgerna. Sedan en tid har GratisGodis nämligen skaffat Lördagsgodis, som man kan få under varje helg, genom att besöka en länk(och stänga ner den direkt, man behöver inte göra något mer på den sidan)och då får man en godis.
Det finns alla möjliga godisar och fler kommer hela tiden. Det är lättast att få tuggummin, kolor, choklad och karameller. Dessutom kan man växla in poäng till godis.
Det är helt gratis, jag vet det själv - däremot kan man utföra erbjudanden som kostar pengar om man vill. Men det går att samla gratis också, och det blir inte mycket svårare.
Ni kanske har sett att lite längre ner på bloggen finns det en knapp, som ser ut så här?
Den leder till min värvningslänk. För om man blir medlem på GratisGodis via min länk får du två godisar gratis, och jag får 1 poäng och ett godis! Anledningen till att GratisGodis behöver veta adressen är för att dom ska veta vart dom ska skicka hem godiset när man har gjort en order. Dom använder inte adressen till något annat syfte.
Om du vill bli medlem på GratisGodis, klicka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar