Breaking Dawn

14 april 2010

Vårskönt Bokbyte: Frågeformulär 2

Här kommer Frågeformulär 2 till Vårsönt Bokbyte:
* Vad gör du helst på fritiden? Läser, skriver, lyssnar på musik, bloggar & är på datorn, promenerar, ser på TV och äter.
* Samlar du på något? Kapsyler, fast det går lite trögt nuförtiden...
* Favoritfärg? Lila, röd och blå.
* Teve-serier som du uppskattar? The Vampire Diaries, Simpsons, Family Guy, Tillbaka till Vintergatan och Solsidan.
* Favoritfilm? Eller: vilken slags film gillar du bäst? Jag älskar Rush Hour-(2:an är min absoluta favorit)och Rosa Pantern-filmerna. Sedan finns det massor av andra filmer jag gillar som Avatar, Robotar och Yes Man.
* Föredrar du te eller kaffe? Vilken smak? Absolut te, jag kommer från en riktig tefamilj. Chai är väldigt gott men jag älskar chokladte allra mest.
* Vilket slags godis tycker du bäst om?
Om man inte räknar choklad så är det kola. Men jag älskar choklad över allt annat godis. Mörk choklad är jättegod, men Marabous Apelsinkrokant med Krisp är min absoluta favorit:)
* Stjärntecken?

Tvillingarna(fast jag är enda barnet).

* Något som du verkligen skulle avsky att få i ett paket som ska föra tankarna till våren? Inget jag kan komma på direkt...

* Något som du verkligen skulle bli glad över att få i ett vårskönt paket?

Något som min Hemliga Bokvän listat ut att jag tycker om;)
* Eventuella allergier eller födoämnesval (vegan, t.ex.)? Massor av allergier: Kanin, häst, råa kärn-och stenfrukter(som äpple, päron, plommon, nektariner, persikor...), pollen(j*vligt mycket), råa morötter och valnötter...massor. Dock inga allvarliga. I övrigt är jag flexitarian(äter mycket vegetariskt men även kött ibland).
Fritt fram för andra (t.ex hemliga bokvänner) att ställa följdfrågor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar