Breaking Dawn

11 maj 2010

Big Bang - Nu smäller det igen! - och en boktävling

Ikväll smäller det! Föreställningen The Big Bang som jag skrivit om kommer att hållas ikväll på Artisten i Göteborg, det ska bli spännande:) även om jag är nervös över en del texter och melodier...
På grund av det blir det så stressigt att jag inte hinner göra några chokladbollar, så jag flyttar Chokladbollens Dag till imorgon:) och ja, det går, för datumet är inte exakt - vissa tycker att det är den 9:e, andra 10:e, andra 11:e, andra helt andra datum. Så det blir inga problem;)
Och så tävlar jag om Lisa Bjärbos bok Det är så logiskt, alla fattar utom du på BarnBoksPrat.se.(Tävlingen hittar du här)
En bok som jag har hört mycket gott om och, såklart, hoppas på att få vinna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar