Breaking Dawn

26 juni 2010

Bokrea på Bokus

Bokus.com har en ny design, och firar det med 15% rabatt på allt man handlar!(Så länge det är över 200:-, till 27/6.)
Eftersom jag kommer ha en lång sommar(framförallt hos min mormor i Norrland...mitt ute i tjottahejti, inget internet, ingenting...)så gjorde jag en beställning.
Jag var noga med att inte välja böcker från min Härfinnsenlistaöverböckerjagvillläsa-lista, så jag hoppas att ingen av böckerna följs med i bokpaketet i det Vårsköna Bokbytet.
I vilket fall, det är de här böckerna som kommer vänta på mej efter min Oslo-Berlin-Alepporesa:
  • Persikosommar
  • Män som hatar kvinnor
  • Eragon
  • Hungerspelen
  • Hypnotisören
  • Låt den rätte komma in
För 209:-, utan rabatt 248:) kanske inte världens rabatt, men jag kommer verkligen behöva dom böckerna!
Tänker då satsa lite mer på deckare och rysare med Män som hatar kvinnor, Hypnotisören och Låt den rätte komma in.
Eragon, Hungerspelen
och Persikosommar har jag hört mycket om och velat läsa.
Ni som läst någon av de här böckerna, vad är era åsikter? Någon som är riktigt beroendeframkallande?:)

3 kommentarer:

  1. Ja, du har flera bra böcker att se fram emot. Män som hatar kvinnor är en sådan bok som man inte kan lägga bort när man börjat läsa den. Persikosommar är en perfekt sommarbok gör stranden och Låt den rätte komma in är också en riktigt bra bok!

    SvaraRadera
  2. Hungerspelen är grymt bra! Och eragon gillar jag också, men dess uppföljare är bättre.
    De andra har jag inte läst, men du har iallafall två böcker som du nog kommer gilla ;)

    SvaraRadera
  3. Hungerspelen är riktigt bra....mycket bättre än jag trodde. Och det finns fortsättning.....:-)

    SvaraRadera