Breaking Dawn

26 juni 2010

Sommarläsning

Ett sista inlägg innan min Oslo-Berlin-Alepporesa fortsätter till Die Capital Aus Deutschland: Berlin. Igår kom jag fram till Oslo med NSB-tåget(inga förseningar, för omväxlingens skull. Gratulerar, NSB, ni har lyckats överraska mej rejält), allt gick bra och nu borde jag packa istället för att blogga. Men, en liten bild får vi ha med:) Uppifrån och ner är det de här böckerna jag har med mej till Aleppo via Berlin:
  • Vargbröder av Michelle Paver
  • Bree Tanners andra liv av Stephenie Meyer
  • I skuggan av muren av Christa Laird
  • Tio saker jag hatar med mig själv av Randa Abdel-Fattah

Och det är nog i ungefär den ordningen jag ska läsa böckerna.

Så, Auf Wiedersehn, Hejdå och Goodbye(och Hade, får inte glömma att jag är i Norge!)! Nu ska jag packa och sova i några timmar, så bär det av mot Berlin!

1 kommentar:

  1. Kul att du ska läsa Vargbröder! Jag tror att du kommer gilla den ;)

    SvaraRadera