Breaking Dawn

23 juni 2010

Sommarskönt bokbyte: Sommarpaket

* Ett inlägg som handlar om vad du skulle tycka vore trevligt att få i ett sommarpaket från en okänd vän. Tala tydligt om vad du har för allergier, om det är allergier som är relevanta i sammanhanget. Berätta vad du gillar att äta och dricka - kanske framförallt sådant som faller inom ramen för snacks, godis, kryddor, te, kaffe och liknande (som går att lägga i ett brev)... Samlar du på något? Har du en favoritfärg? Vad gör du på fritiden (förutom att läsa böcker... ;-) )? Vilken slags filmer ser du? Kort sagt: Vad är du för en filur och vad gillar du, förutom böcker? ;-)
Okej, det som står inom parentes är favoriterna;)
På godisfronten är det choklad(Apelsin), kola(Choklad, vanilj och CITRON!!!) och Marianne-karameller. Resten är det stor chans att jag inte gillar.
Älskar verkligen te, men har redan ganska mycket hemma.(Apelsin, choklad, chai, allting svart)
Den som läst min blogg vet nog att jag är ett stort Twilightfan. Kom faktiskt hem från Twilight Fan Eventet igår;) och jag har alla böcker av Stephenie Meyer, i alla varianter och både på svenska och engelska.
Jag skriver mycket, både på bloggen och på en sci fiction-roman. Annars lyssnar jag mycket på musik(Adam Lambert!!!)och promenerar gärna i regnet:)
Jag ser ganska mycket på TV, kanal 6 först och främst(Simpsons, Family Guy, 2 ½ män, Vampire Diaries...), men även 4:an(Solsidan, Let's Dance).
Mina favvofilmer är Avatar, Shrek-filmerna och Rosa Pantern 1&2, som jag alla har;)
Mina favvofärger är lila, grönt och rött. Så fint, så fint:) men alla färger är fina, såklart. (Och jo, svart och vitt är också färger. Vad är dom annars? Militärbyxor? x)
Frågor? Kommentera bara;) jag kommer vara utomlands f o m fredag och 3 veckor framåt, så jag får längta ihjäl mej efter bokpaketet:( det kan vara bra att veta, så du inte packar ner något som blir gammalt, som...öhm...mjölk? Blommor? Äh, glöm det:#

3 kommentarer:

  1. Det är sant det finns inget bättre. Har också hört att det ska vara bättre att läsa Bree Tanners andra liv innan man ser på filmen :)

    SvaraRadera
  2. Gillar du att pyssla? Gillar du typ fina skrivböcker, pennor?
    Jag måste erkänna att jag har lite svårt att komma på vad jag ska skicka till dig som fyllnadsmaterial, så du får gärna skriva lite mer om dina intressen, allt du kan komma på.

    MVH Din hemliga bokvän

    SvaraRadera
  3. SV: Om du kollar runt på min blogg hittar du säkert något:) men här är huvudintresserna, dom kan du ju kretsa runt: Litteratur, mat, musik, Twilight, Internet. Just pyssel är jag inte så förtjust i, men skrivböcker är alltid till nytta:)

    SvaraRadera