Breaking Dawn

22 juni 2010

Hemma igen...

Nu är jag hemma i Götet igen! Och TwilightEventet gick kanon! Fast man såg knappt Taylor och Kristen, och alla skrek...när jag försökte ta kort med mobilen(dåliga, dåliga DÅLIGA bilder, jag tog kanske 200 men man ser inte någon av dom...ska försöka sortera ut några acceptabla bilder och lägga upp dom på bloggen)fick jag göra det i någon konstig ställning så att båda mina öron blev övertäckta, den ena med hand och den andra med arm, för alla skrek så fort Taylor eller Kristen pratade! Och när de visade Eclipseklippen skrek alla så att man VERKLIGEN inte hörde något...-_-''''''''' Men själva Eventet var underbart. Och det hela blev bättre när Eric Saade kom in och sjöng:D men nästa gång tar jag med min ÖRONPROPPAR!
Med två tågresor á lá 7 timmar(3+4) fick jag mycket tid åt att läsa. Och faktiskt inte så många kapitel ur Eclipse, utan nästan halva Linas kvällsbok 1&2 som jag köpte på Pocketshop. Jag får läsa lite vid sidan om Twilight:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar