Breaking Dawn

02 juli 2010

Uppdatering

Ja, jag har inte uppdaterat mej på ett tag, då jag inte haft tillgång till Internet.
Vi glömde min väska på planet, och mest troligtvis är den borta. Den innehöll mina kläder och böcker.
Ingen större skada skedd, egentligen. Jag har segläst Linas kvällsbok 1 & 2 och fortsätter med Eclipse(som båda låg i min ryggsäck), och kläder är ju lätta att få tag på. Men ändå, fatta att jag är ledsen.
Jaja, sluta deppa nu Aida. Du ska på bröllop ikväll! Och hela släkten ska ju vara där! Och den är verkligen inte liten;) Har köpt världens finaste klänning och världens snyggaste skor<3
Annars är allt bra i Aleppo. Sena nätter, varma dagar och släktsläktsläkt hela tiden...men om 1 och en halv vecka åker jag tillbaka till Oslo. Då ska jag äntligen få se Eclipse!

Just det, om någon missat det(vilket ingen ha gjort, eller hur?)så går Eclipse på bio nu!

1 kommentar:

  1. Svar: Om din recension är med i nästa nummer så läser jag den, det är nämligen det sista numret av KP jag får - jag har precis avslutat min prenumeration. Men jag tror nog att jag kommer smygläsa lite på biblan iaf ;)

    SvaraRadera