Breaking Dawn

17 juli 2010

10/11 punkter(beror på hur man räknar...)

0. Jag befinner mej just nu i Oslo. 1. Vädret här är just nu mulet och varmt. 2. Klockan sju ikväll kommer jag befinna mej i Sverige och Götet igen. 3. Min väska kommer mest troligt att komma tillbaka. Om en evighet. Den är typ i Italien nu. 4. Kommer trots det inte att vara boklös. Har ju ett bokpaket som väntar(FÖRLÅT, O du hemliga bokvän, att jag inte skrivit att paketet faktiskt kommit hem till mej. Det har det. För flera veckor sedan)och en bokbeställning från Bokus. 5. Den bok jag ska börja läsa när jag kommer hem är The short second life of Bree Tanner som ligger hemma. När jag var i Oslo i juni köpte jag ett exemplar på engelska(och den svenska ligger ju i JordenRuntväskan...), så jag är inte helt Bree Tanner-lös!:) 6. Skulle se Eclipse igår men mådde så illa att det inte gick. Inte hela iallafall. Jag har sett en hel kvart av Eclipse(!!!). 7. Ska klippa mej på måndag. 8. På tisdag åker jag till Örarna, som ligger någonstans i Tjottaheiti utanför Lüleå. Ska vara där i två veckor med mommo och mamma. 9. Adam Lambert är bäst. 10. Och nu har jag hans album!8D

1 kommentar: