Breaking Dawn

17 juli 2010

Sommarskönt bokbyte: Den sista Bokbönen

O Du Hemliga Bokvän, du behöver inte längre oroa dej för att jag ska riva paketet i bitar!
Det mest troligt sista av alla bokpaket i EnBokOmDagens Sommarsköna Bokbyte har nämligen öppnats av sin mottagare. Och mottagaren är väldigt, väldigt glad över innehållet:)
Böckerna du fick ner i Det Heliga Paketet var Janis, den magnifika av Johanna Nilsson som jag velat läsa ett tag och Biten av Kelley Armstrong som du rekommenderar starkt. Biten verkar vara en bok helt i min smak, så den ska jag börja läsa ikväll!:)
O Du Hemliga Bokvän, att du också skulle vara en Twilightnörd! Av dej fick jag ju en Twilightskrivbok med Breaking Dawn-citat, Eclipsebroscher(Team Jacob!)och världens finaste bokmärke(Team Jacob!)som just nu håller reda på sidorna i The short second life of Bree Tanner åt mej. De heliga Twilightgåvorna kommer att användas väl, Bokvän, tro mej!
Ett Heligt Paket är ännu heligare(om så bara för mej)om det innehåller något ätbart. Och O, vad det här paketet var heligt! Choklad i massor(Apelsin, polka och kokos), O denna ljuvliga, söta kakaofyllnad! Och tuggummin med denna saftiga gåva vi kallar vattenmelon, den kommer bli en bra efterrätt efter alla mina kommande chokladkalas;9
Och en helig skrift följer som alltid med, med heliga ord som försäkrar mej om att ingen helig gåva gått till spillo på vägen till Götet.
Tack, O Du Hemliga Bokvän! Det här bokpaketet kommer att uppfylla min sommar på bästa sätt! Vem du är vet jag inte, men det ska jag försöka lista ut tills imorgon!(Lite tid får jag ju ha på mej;)
(Vill ju tillägna det här inlägget till min Hemliga Bokvän, så uppdateringen kommer i ett annat inlägg.)

1 kommentar:

  1. Kul att du tyckte om den! Själv är jag iofs Team Edward men jag hoppas vi kan komma överens ändå. ;-)

    SvaraRadera