Breaking Dawn

04 augusti 2010

Tre pocketar & Två Breaking Dawn...

Igår beställde jag Fatta eld av Suzanne Collins, Vampyrens märke av P.C Cast & Kristin Cast och Syskonkärlek av Katarina von Bredow från bokus.com, alla pocketar.
  1. Jag läste ju Hungerspelen och fastnade direkt, så att skaffa den andra boken var en självklarhet;)
  2. Vampyrens märke är jag nog en av få vampyrbitna som inte läst, men den har jag bara hört bra saker om!
  3. Syskonkärlek är en lite äldre bok, men jag vet att den har blivit stor och fått något pris i Tyskland...och Katarina von Bredow har skrivit många bra böcker, fast tyvärr inga jag har läst xP...det ska det bli ändring på!
Och en stor Twilightnyhet: Breaking Dawns andra del ska ha premiär den 16 november 2012. Ingen brådska med biljetter direkt xD men där fick vi ju bekräftat att de kommande två åren blir det Breaking Dawn på bioduken!

2 kommentarer:

  1. Härligt att du ska läsa Fatta eld och Vampyrens märke!
    Fatta eld är grymt bra och Vampyrens märke är riktigt bra den med :)

    SvaraRadera
  2. Är lite skeptisk mot vampyrböcker, men man kanske borde testa nån ... :)

    SvaraRadera