Breaking Dawn

04 augusti 2010

Höstens boklängtan

Det kommer ut nya böcker hela tiden. Långt ifrån alla böcker jag läser är splitternya, de kan vara några år gamla. Men dom här - nya - böckerna som kommer ut i höst längtar jag ihjäl mej till!
Hunger
(2:a delen i Gone-serien) av Michael Grant
UTE NU!
Den första boken i serien är Övergivna.
The vampire diaries - Uppvaknandet & Kampen av L.J Smith
Utkommer: 25/8.
Ursäkta att man vill bli lite älskad av Johanna Thydell
Utkommer: 7/9.
Johanna Thydell har skrivit I taket lyser stjärnorna och Det fattas en tärning, två böcker som båda är riktigt bra, fast jag har inte skrivit någon recension till dom.
Revolt
(3:e och sista delen i Hungerspelstrilogin) av Suzanne Collins
Den första boken i serien är Hungerspelen, den andra Fatta eld.
Utkommer 6/10.
The vampire diaries - Vreden & Återkomsten av L.J Smith
Utkommer: 20/10
Den senaste tiden har jag köpt så mycket böcker, så jag reserverar alla böcker på bibblan, förutom Vampire Diaries-böckerna som båda är pocketar med ett pris jag kan kosta på mej^^
Någon mer som törstar efter dom här böckerna? Eller efter några andra som jag inte vet om? Kommentera bara, jag vill veta!;)

1 kommentar:

  1. Jag gillade inte heller Nattens begär riktigt, men däremot tyckte jag Nattens lekar var mycket bättre.

    SvaraRadera