Breaking Dawn

15 september 2010

När man tror att allt är över så kommer det något nytt...

De kommande veckorna kommer det hända mycket.
  • På söndag kommer Adolf Fredriks Flickkör(som jag åkt och besökt i Stockholm i våras med Brunnsbos flickkör)och även om jag inte tar emot någon som ska bo hos oss så blir det flera konserter:) bland annat en på underbara(och som alltid kommer vara bättre än Gröna Lund, Stockholmare;)Liseberg!
  • Dagen efter ska vi ha orientering i Skatås med skolan(Tråååkiiigt...).
  • Nästa vecka på fredag åker jag på dansläger borta i skärgården, åker hem på söndag...
  • ...packar upp, packar ner, sover och dagen efter åker jag med klassen på ägerskola i Flämslätt.
  • I början av oktober har pappa en 50-årsfest i Oslo som jag ska vara med och fixa...
  • ...och två dagar efter det åker jag med Flickkören till Stockholm(vi ska sjunga för KUNGEN!8).
Ganska fullspäckat schema...och som åtta har man mycket mycket skolarbete som man också måste hinna med. Så, jag satsar på att överleva hösten. Hoppas bara att jag lyckas...
Det är klart att jag måste överleva. Hur ska jag annars hinna med att läsa alla underbara böcker som finns?
Jag har snart läst ut Guldkompassen(superbra bok kan jag bara säga;)och eftersom det är en Värsta Boken-bok ska jag lämna den på mammas säng när jag är klar. Och när den har blivit utläst av henne måste jag, snyft, lämna den någonstans:'(
I veckan kom både en färsk KP och bok i postinkastet där hemma. Sveket(Andra delen i House of Night)i pocket väntas på att läsas men inte riktigt än.
Den bok som ska läsas härnäst(borde bli ikväll eller imorgon)är Saker som aldrig händer av Johanna Lindbäck!

2 kommentarer:

  1. Coolt att få sjunga inför kungen :D

    SvaraRadera
  2. Coolt att träffa kungen :D Men Grönan är mycket bätte än Liseberg ;P

    SvaraRadera