Breaking Dawn

23 september 2010

Snabb uppdatering: Finalenx)

Hade fel, hinner med ett inlägg till innan lägerkaoset börjar...
Bokcaféet igår var jättemysigt! Det var jag och tre andra tjejer + två bibliotekarier som fikade och snackade böcker. Vi fick även med oss några bra låneböcker och en Värsta Boken-bok; Sorgfjäril av Ingelin Angeborn och Husfrid av Alison Bechdel.
Idag kom jag hem efter Brunnsbospelen, vår skolas "Olympiska spel". Jag råkar alltid säga HUNGERSPELEN istället och ingen fattar nånting...jag har läst för mycket hungerspel...
Men då kommer det minsann att bli betydligt värre eftersom jag fått hem Mockingjay!8D
Jag tar med mej den till Björkö imorgon tillsammans med Sveket:D

4 kommentarer:

  1. jag har get dig en beuteful Blogg Award för din fina blogg, läs mer på min blogg=)

    SvaraRadera
  2. Yay, Mockingjay! Jag kan nästan lova att du inte kommer att bli besviken. Jag håller på att läsa om den nu, läste så fort så att jag inte fattade riktigt allt... xD
    //A

    SvaraRadera
  3. Du har fått en Beautiful Blog Award för din underbara blogg. Läs mer på min blogg :D

    SvaraRadera
  4. Vi har också gett dig en Beautiful Blogger Award! Vet att du redan har fått den, men du förtjänar det!

    SvaraRadera