Breaking Dawn

22 september 2010

Snabb uppdatering för de kommande dagarna

Hinner bara med ett kort inlägg innan jag sticker till Stadsbibblans bokcafé! Det hade jag totalt glömt bort att skriva om, men det är alltså ett bokcafé(åh, vad smart jag ärx)där ungdomar träffas och pratar om böcker och det kommer vara några onsdagar...jag skriver mer om det sen!
Sen betyder nästa vecka. Imorgon har jag fullt upp, på fredag åker jag på läger, nästa vecka åker jag på lägerskola...jag kommer inte hinna skriva något annat än det här. Tack så hemskt mycket, ni som nominerat en Beautiful Blogger-award till mej! Det inlägget blir också uppskjutet till nästa vecka.
Jag har hunnit en bit in i Sveket nu, bra hittills. Den tar jag med mej till Björkö och Flämslätt(som jag ska åka till på mina två läger)och det ser jag fram emot^^
House of Night-fans som läst Sveket - överträffade den era förväntningar?

1 kommentar:

  1. har läst Sveket, eller ja betrayed som den heter på eng. Jag tyckte den var bra. Har inte läs någon annan i HoN serien så jag vill inte kalla mig själv HoN-fan. Men det verkar vara en bra serie. Ska läsa den i framtiden. :D

    SvaraRadera