Breaking Dawn

03 oktober 2010

6 punkter och en bild

Ber återigen om ursäkt för att ni måste stå ut med alla uppdateringsinlägg, men jag lovar att det här blir ett av de sista.
Som rubriken säger:
  1. Jag har flyttat hem från sommarstugan(JIPPI! ÄNTLIGEN HEMMA!8)och det känns väldigt skönt<3
  2. Bloggbakgrunden kändes lite för somrig så jag har bytt. Hoppas ni står ut med fler blommor...
  3. Imorgon åker jag till Stockholm och kommer tillbaka på tisdag; Brunnsbo Musikklassers Flickkör ska sjunga på invigningen av Riksdagen:D Missa inte det på TV! Jag är en av dom som står i blått;)
  4. Jag har läst 12 kapitel i Mockingjay!:D
  5. Pappas 50-årsfest i Oslo(som jag nyss kom hem från med tåget)var väldigt rolig, speciellt eftersom jag inte somnade förrän klockan tre den natten^^
  6. Glömde skriva förra veckan att jag läste Husfrid av Alison Bechdel(en biografi i serieform, därför gick det så snabbt. Jättebra och läsvärd:)
(Punkt 3) Stockholm, här kommer jag!

1 kommentar:

  1. Det är en kolonistuga i ärevördiga Slottsskogskolonien! Jag tycker om att läsa om det du har för dig. Fler uppdateringar!

    SvaraRadera