Breaking Dawn

09 oktober 2010

Alltid är det slutet...

Jaha. Nu har jag läst ut Mockingjay.
Till er som läst den, läser den, ska läsa den eller inte tänker läsa den...det vill säga alla...så kan jag säga att jag tycker den var bra. Men slutet...åh, slutet! *håller på att spricka av iver att berätta* JAG BLEV SÅ BESVIKEN!!!
Jag ska försöka mej på den svenska senare, kanske att jag begriper mej på den bättre...
Just det, för alla i bokvärden som inte hänger med - Revolt har kommit ut på svenska!

5 kommentarer:

  1. Var jätterädd för att öppna ditt inlägg pga spoilers :O brukar alltid läsa dem, men nu vill jag inte!

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag väääldigt nyfiken på slutet.. Jag ska nog börja läsa den ikväll! :)

    SvaraRadera
  3. Håler med om att slutet var trist :C

    SvaraRadera
  4. Jag menar att jag inte har läst nån spoiler om Revolt, men brukar alltid göra det om andra böcker =D

    SvaraRadera
  5. Jag tyckte att slutet var helt underbart! Vad var det du inte tyckte om?

    SvaraRadera