Breaking Dawn

08 oktober 2010

En höstenkät:)

(Datorn krånglar och jag kan varken ändra färg eller typsnitt...därför ser inlägget så tråkigt ut.)
Den här enkäten skulle jag egentligen publicerat för några veckor sedan, menmen, hösten håller ju på ända in i november...
Nu läses Mockingjay av Suzanne Collins, tredje delen i Hungerspelstrilogin.
En bok du ser fram emot att läsa i höst? Det händer nu av Sofia Nordin, som även skrivit Natthimmel som fått bra kritik(dock inte av mej, tyckte den var jätteseg x)
En bok som passar bäst att läsas under hösten är I det här trädet av Katarina Kieri & Per Nilsson. Omslaget känns höstigt och det gör handlingen också:)
Vad ska du göra i höst?(Förutom att läsa!) Förutom skolan(BETYG) är det inte så mycket mer som händer. Däremot har mycket hänt: Jag har åkt på några dansläger och till Stockholm med Flickkören. Annars har och blir det dator, skriveri, promenader i regnet och bloggande;)
Vad saknar du från sommaren? Att man inte längre kan bada utomhus utan att frysa ihjäl:(
Musik att lyssna till under hösten: Dead by April lyssnar jag på hela tiden men jag tycker att dom passar ganska bra in med hösten. Men en bra höstlåt tycker jag är Rice to the occasion med Kurt Nilsen;)
En bok du längtar efter som kommer ut i höst är Mockingjay som jag snart läst ut:) men den har ju redan kommit ut...Ursäkta att man vill bli lite älskad av Johanna Thydell har också kommit ut precis, så dom två får väl gillas:)

3 kommentarer:

  1. Håller med, att gå i regnet är underbart! :D

    SvaraRadera
  2. Diggar din musikstil :)
    DbA och Rise to the occasion <3
    hahah xD

    SvaraRadera
  3. Hej, hej!
    Gu' så fin blogg du har! Här trivs jag bra!

    Jag hittade ingen gästbok här hos dig, så jag skriver här i stället.

    Om du gillar att leka lite med svenska språket, så har jag längst upp till höger på min blogg lagt in Mister Linky, för RIMMADE NYHETER. Vill du va’ me’?
    Kika in hos mig och kolla vad RIMMADE NYHETER handlar om …

    Ha en skön söndag!

    / Yvonne

    SvaraRadera