Breaking Dawn

06 oktober 2010

Så här i hösttider...

Besöket i Stockholm var riktigt kul. Jimmy Åkesson inte ens oss en blick:( men en man som jag tror var Göran Hägglund såg ogillande på oss när vi sjöng den bulgariska Pita le mome(han är ju emot homosexuella) så en liten triumf blev vår:)
Nu när hösten kommit igång på riktigt har jag ändrat lite på bloggens färger och layout med lite mörkare färger:) och varje månad kommer ett citat finnas högst upp på bloggen. Tycker ni att det är en bra idé?
Oktobers citat är:
"En dag då du sitter inne och dricker varm choklad medan du läser en bok och hör regnet smattra ute med mörkret. Det är en äkta oktoberdag."
Nu har jag läst lite mer än 17 kapitel i Mockingjay och det är bäst att jag skyndar på eftersom jag har massor av bibbloböcker som väntar på att bli lästa. Det är Ursäkta att man vill bli lite älskad av Johanna Thydell, Sorgfjäril av Ingelin Angerborn, Det händer nu av Sofia Nordin och Tusen gånger starkare av Christina Laird.
Har ni läst någon av dessa böcker? Vad tycker ni om dom?

3 kommentarer:

  1. Tusen gånger starkare är bra :)
    Vill se den biofilmen!

    SvaraRadera
  2. Tusen gåner starkare är bra, speciell i handlingen. Tror att du kommer att gilla den ;)
    Vill också läsa de andra!

    SvaraRadera