Breaking Dawn

12 oktober 2010

Två bokbyten - klart man inte missar!

EnBokOmDagen har ordnat många fina bokbyten som jag varit med i och nu kommer inte bara ännu ett, utan ännu TVÅ bokbyten!:)
Mitt bokpaket från Det Vårsköna Bokbytet i våras.
  • Pocket & Prassel - man skickar till en och får av en annan. För dom lite oerfarna på bokbytesplanet;)
  • Pocket & Påhitt - man byter paket med en person. Här är det lite friare val för dom som varit med innan.
Mitt bokpaket från det Sommarsköna Bokbytet i somras.
Själv ska jag vara med i Pocket & Påhitt, innan har jag bara varit med i bokbyten av Pocket & Prassel-varianten så det ska bli kul att testa något annat;)
Vad tycker ni om bokbyten i allmänhet? Lockar det här er något?

3 kommentarer:

  1. Låter kul, har inte varit med på något bokbyte hittills. Funderar på det nu. Problemet är bara att jag är så dålig på att komma på roliga saker att skicka med...

    SvaraRadera
  2. Läste om det där för några dagar sen och blev jättesugen på att vara med! :D

    SvaraRadera
  3. Men märkte nyss att jag inte kan vara med :( är för newbie...

    SvaraRadera