Breaking Dawn

18 november 2010

Ett inlägg i sjuka tider

Inte nog med att man måste stå ut med prov, läxor och novemberrusk. Nu ska man bli förkyld också...
Menmen, det händer också bra saker i den här världen. De flesta KP-läsare har kanske sett mej på KP Pröjsar i det senaste numret, och det är ju riktigt kul!:D Jag blev tillochmed nöjd med bilden(det är inte ofta det!) UPPDATERING: Det jag önskade var att få "ge ut" en diktsamling, och det blev 19 exemplar med dikter och texter av mej med titeln Som om det spelade någon roll.
Och äntligen har The Hillywood Show's parodi av Eclipse kommit ut!
Haha, jag älskar den:D
Apropå diktsamlingen: Vill ni att jag ska lägga upp sådant som jag skrivit? För det finns en till nyhet som jag inte publicerat...

3 kommentarer:

  1. Sprang och tittade i KP när jag läste det här. Vad coolt! Du har ju den största bilden också. Kan du inte ta en bild på framsidan av din bok och visa här? :D

    SvaraRadera
  2. För mig som inte har KP längre, vad var det du önskat dig?? :)

    SvaraRadera
  3. Jag undrar samma sak som Ebba! :)

    SvaraRadera