Breaking Dawn

16 november 2010

Pocket & Påhitt - Bokpaketet har anlänt!

Idag hämtade jag bokpaketet(som var för stort för att få plats i brevinkastet)på Baloo's Livs. Och jag blev inte besviken!
  • Jag saknar dig, jag saknar dig! av Peter Pohl & Kinna Gieth. Den har jag hört en del om och det ska bli kul att läsa den:)
  • Innan jag dör av Jenny Downham. Den har jag velat läsa ett tag, och tänk, så dyker den upp som i ett trollslag!:D (eller okej, i ett paket då.;)
  • Död tills mörkret faller av Charlaine Harris - mera känd som True blood.
  • En jättefin läsdagbok<3
  • Fem klubbor i olika färger: Rött, blått, gult, grönt och oranget.
  • En chokladkaka - Lindt's Excellence Intense Orange. Mums! Den är så gott som uppäten:9
  • Fem påsar ekologiskt te. Och det passar ju mej! Här ska drickas!:D
  • Ett jättegulligt jordgubbskort!:D<3>
Jag blev jättenöjd med detta bokpaket! Tack så jättemycket Hanna!:)

4 kommentarer:

  1. Oj, vad mycket roligt du fick! Jag har bara läst Innan jag dör (bra bok!) men de andra tror jag också är bra, av vad jag hört och så ;)

    SvaraRadera
  2. Oj vad bara böcker du fick=D har läst innan jag dör och halva True blood riktigt bra böcker=) jag saknar dig, jag saknar dig! ska ju också vara bra=D
    Sv: ja visst är det lite fusk, jag har den faktiskt så jag ska nog läsa den efter att jag har läst Genom dina ögon=)

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du tyckte om sakerna. Det var riktigt skoj att tänka ut vad jag skulle välja för böcker åt dig.

    SvaraRadera