Breaking Dawn

01 november 2010

November, not much to remember...

Ny månad betyder nytt citat och i vintermörkret som börjar ta över brukar jag känna mej nedstämd och trött nästan hela tiden. Då passar ju ett noriskt ordspråk perfekt!
"Efter solsken kommer regn eller något annat skit." - från Johanna Thydells bok Ursäkta att man vill bli lite älskad
Men den första veckan i november(den här veckan alltså)kommer nog inte vara så deppig för mej, för det är ju HÖSTLOV! :D Och när det är lov ska man lata sej, så är det bara;)
Höstlov betyder också mycket tid och den kan man använda på många sätt. Jag ska läsa som sjutton och skriva som sjutton, t.ex Pocket & Påhitt-enkäten som jag är lite sen med:# På Bokfronten fortsätter jag med att läsa varannan Pocketförlagbok(har ju fått 9 böcker att recensera från Pocketförlaget;), varannan en "vanlig" bok. Just nu håller jag fortfarande på med Sorgfjäril av Ingela Angerborn och...sedan får jag se, tror det blir Nick och Norahs oändliga låtlista;)
Vad läses hos er just nu?

4 kommentarer:

  1. Jag kör omläsning. Harry Potter och Halvblodsprinsen just nu och sen blir det sista, Harry Potter och Dödsrelikerna. Och snart är det ju filmdags också, del 1 på bio :)

    SvaraRadera
  2. Jag läser Löftet av Richelle Mead.(:

    SvaraRadera
  3. Kan du lägga ut svaren på frågorna snart? Så jag hinner tänka och plocka ihop en bra påse innan söndag.

    SvaraRadera
  4. Jag läser om serien Måndöttrar. Men det går lite trögt. Har bestämt mig för att köpa Revolt imorrn, trots att det är den inbundna varianten :D

    SvaraRadera