Breaking Dawn

07 november 2010

Två bokbytesböcker & en speciellt "utvald" bok...

Idag gjorde jag mina bokinköp till Pocket & Påhitt-bytet. Hehe, sista dagen och allt, men det kanske var lika bra det. För på Akademibokhandeln fanns det ett köp 3 - betala för 2-erbjudande på ungdomspocketar! Det betyder ju att jag kunde ta en bok till mej själv också!:D
Jag velade och valade länge men till slut bestämde jag mej för Utvald, tredje delen i House Of Night-serien. Men med alla böcker jag måste läsa nu får den nog vänta till jul :S
På grund av det sena inköpet postar jag paketet imorgon, Hanna, hoppas att det inte gör något!:)
House of Night-fans - levde Utvald/Chosen upp till era förväntningar?

3 kommentarer:

  1. Som jag minns (minns väldigt lite från böckerna faktiskt) så gjorde den det :) Men jag gillar dem bättre på engelska och är glad att jag bytte till engelska ;)

    SvaraRadera
  2. Jag läser om den just nu och det som jag kommer ihåg var att den var jättebra och spännande, och för mig är den det just nu (fast jag vet redan vad som kommer att hända :))

    SvaraRadera
  3. Ja den gjorde den faktiskt, men föredrar böckerna på engelska så mycket bättre :)

    SvaraRadera