Breaking Dawn

14 december 2010

12:e, 13:e & 14:e december

Lite böcker som jag önskar mej i jul:D
Blood and chocolate av Annette Curtis Klause book cover of 

Blood and Chocolate 

by

Annette Curtis-Klause
Gone, Hunger och Lies av Michael Grant
Numbers och Numbers: The chaos av Rachel Ward
Lasarus-fenomenet
av Kjetil Johnsen Lasarus-fenomenet

Vampire Academy av Richelle Mean
Dustbin baby av Jaqcueline Wilson
Ja, väldigt många engelska böcker var det. Men jag tror att jag ska börja läsa mer på orginalspråket nu. Även Lasarus-fenomenet av Kjetil Johnsen, som jag då tänkte läsa på norska:) Vad önskar ni er? Någon av de här böckerna - eller har ni redan läst dom?

2 kommentarer:

  1. Har läst alla förutom andra Numbers-boken och Lasarusfenomenet - älskar Gone-serien, Vampire Academy-serien och Blood and Chocolate C:

    Själv har jag beställt tre böcker till jul, hade egentligen inte tänkt beställa några alls pga att jag fick en hel del böcker till födelsedagen nyligen, men ... jag suger. Så det blev Anna and the French Kiss, Hex Hall och Eyes Like Stars. Förutom böckerna önskar jag mig bara pengar ... av vilka det mesta förmodligen kommer att gå till böcker senare, haha.

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som Angelina Jolie på Vampire Academy-omslaget :O XD

    SvaraRadera