Breaking Dawn

07 januari 2011

(Förra) årets julklappar

Okej, här kommer äntligen lite bilder från Norrland! Enjoy:)
Mina julklappar innan dom öppnades(med min tomtekusses hand)...
...och efter dom öppnades!
Jag fick:
  • En anteckningsbok med penna från min söta kusse Christel<3
  • Ett halsband och en virkad arigumifigur från min japan - och mangagalna kusse Paula<3
  • En speldosa och magnet från alla mina underbara kussar<3
  • 200:- från mormor
  • En lavendelpåsen från...tomten?
  • Månskensvargen av Elvira Birgitta Holm, Vampire academy av Richelle Mead, Gone av Michael Grant, Numbers och Numbers 2; The chaos av Rachel Ward från mamma<3
Jag är väldigt nöjd med årets(förra årets nu då)julklappar. Av böckerna har jag redan läst Månskensvargen, Gone(på svenska) och Numbers(på svenska), men dom är så bra att jag måste ha dom hemma!
Vad har ni fått i julklapp?

1 kommentar:

  1. SVAR: För mig var det typ tvärtom, jag gillade typ inte alls Döden i dina ögon, har visserligen inte läst tretton skäl än... xD

    SvaraRadera